Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005359 xkni^"
  1. Circular Economy : Assessment and Case Studies. Singapore : Springer, 2021. 220 s. ISBN 978-981-16-3697-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. JADERNÁ, Eva - VOLFOVÁ, Hana. Moderní retail marketing. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 234 s. ISBN 978-80-271-1384-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  3. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S. Medzinárodný vedecký workshop. Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého workshopu, 12. apríl (duben) 2018, Košice, Slovenská republika. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. CD-ROM 218 s. ISBN 978-80-225-4501-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii so samostatnou sekciou Podniková výkonnost a zpětné toky - projekt GA16-16260S

    elektronická kniha

  4. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. 1. vydání. Praha : GRADA, 2018. 504 s. ISBN 978-80-271-0252-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. Retail management : a strategic approach. 12th international ed. Harlow : PEARSON, 2013. 619 s. ISBN 978-0-273-76856-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. Retailing in the 21st century : current and future trends. Editors Manfred Krafft, Murali K. Mantrala. 2nd ed. Heidelberg : Springer, 2010. xv, 462 s. ISBN 978-3-540-72001-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. BÁRTA, Vladimír - PÁTÍK, Ladislav - POSTLER, Milan. Retail marketing. Praha : Management Press, 2009. 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  8. FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozšíř. vyd. Praha : Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  9. CIMLER, Petr - ZADRAŽILOVÁ, Dana. Retail management. Praha : Management Press, 2007. 307 s. ISBN 978-80-7261-167-6. [Počet ex. : 8, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  10. COUGHLAN, Anne T. Marketing channels. 7th ed. Upper Saddle River : Pearson/Prentice Hall, 2006. xxii, 602 s. ISBN 0-13-191346-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.