Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 35  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005359 xpca^"
  1. GAJDOŠ, Jozef. Retail Managers – Required Skills. In Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5088-8, pp. 108-113. KEGA 035EU-4/2022.
    článok

    článok

  2. BLAHUŠIAKOVÁ, Miriama. The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Financial Health of Companies Operating in the Retail Trade and Service Sectors in the Slovak Republic. Reviewers: Peter Markovič, Anna Šlosárová. 1st Edition. Bratislava : Letra Edu, 2022. 232 s. [11,25 AH]. VEGA 1/0121/21. ISBN 978-80-974180-7-6.
  3. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Trade in the Reflection of the Covid Pandemic. In The Poprad Economic and Management Forum 2021. International Scientific Conference. The Poprad Economic and Management Forum 2021 : Conference Proceedings from International Scientific Conference. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2021. ISBN 978-80-561-0888-8, pp. 371-378 online. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína - DUDÁŠ-PAJERSKÁ, Erika. Retail marketing a produktová politika udržateľného rozvoja. - Registrovaný: Web of Science. In RELIK 2020. International Scientific Conference. RELIK 2020 : Conference Proceedings. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020. ISBN 978-80-245-2394-1, pp. 345-356 online. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  5. HASAN, Jamal. E-commerce and Its Impact on Retail Stores in Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 16-23 online. VEGA 1/0066/18.
    článok

    článok

  6. KRIŽAN, František et al. Old and New Retail Environment in a Post-Communist City: Case Study from the Old Town in Bratislava, Slovakia. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2019. ISSN 0013-3035, 2019, roč. 67, č. 8, s. 879-898. VEGA 2/0113/19, VEGA 1/0066/18, APVV-16-0232.
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Current Trends and Development Tendencies of Commerce. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 306-313 CD-ROM. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  8. STAŇO, Roman - LITOMERICKÝ, Juraj. The Importance of the Choice of the Suitable Music Production for the Retail and Service Facilities. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 403-407 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. New Retail Marketing. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746, 2019, roč. 18, č. 2, s. 45-54. VEGA 1/0376/17.
    článok

    článok

  10. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané globálne trendy vývoja obchodu a ich prejavy vo svetovom a európskom retailingu. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493, 2018, roč. 11, č. 1, s. 42-51. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.