Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 91  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005364 xpca^"
  1. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol et al. Activities of Retail Units as an Element of Business Model Creation. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2023, vol. 27, no. 1, pp. 133-147. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  3. GLASER-OPITZOVÁ, Helena. Use of Scanner Data in Measuring the Consumer Price Index in the Conditions of the Slovak Republic. In EDAMBA 2021. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 92-102 online.
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Odraz energetickej krízy v obchodnej a marketingovej praxi. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XVIII. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 18. International Scientific Conference, May 18th – 20th, 2022, Košice - Rajecké Teplice. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-4975-2, pp. 50-58 online. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  5. GLASER-OPITZOVÁ, Helena. Údaje zo skenerov a cenové indexy. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-987X, 2022, roč. 20, č. 2, s. 4-18. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  6. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Beverage Container Deposit Return System in Slovakia: Insights after One Year of Its Introduction. In Nauki Inżynierskie i Technologie. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. ISSN 2449-9773, 2022, r. 38, nr. 1, s. 75-89. VEGA 1/0398/22, KEGA 030EU-4/2022.
    článok

    článok

  7. GAJDOŠ, Jozef. Uhlíková stopa a obchodné reťazce. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVI. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 16. medzinárodnej vedeckej konferencie, 22.-24.09.2021, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4916-5, s. 73 online.
    článok

    článok

  8. GLASER-OPITZOVÁ, Helena. The Multilateral Methods for the Consumer Price Index Measurement Using Scanner Data in the Conditions of the Slovak Republic. In 76th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Building Resilient Society". Economic and Social Development : 76th International Scientific Conference on Economic and Social (Book of Proceedings). - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2021. ISSN 1849-7535, pp. 94-103 online. VEGA 1/0561/21.
    článok

    článok

  9. ORGONÁŠ, Jozef - PAHOLKOVÁ, Barbora - FRANCOVÁ, Zuzana. How to Build the Confidence into Brand in 21st Century. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 356-367 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. TÓTH, Miroslav. Slovenské potraviny v obchodných reťazcoch. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 557-563 online. KEGA 002EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.