Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005420 xcla^"
  1. PORÁZIKOVÁ, Eva - BALCO, Peter - DRAHOŠOVÁ, Martina. E-shop ako nástroj rastu a rozvoja vášho podnikania. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 60-63.
    článok

    článok

  2. STRAŇÁK, Dušan. Starého psa novým kúskom nenaučíš! Alebo že by predsa? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 4, s. 50-52.
    článok

    článok

  3. LUCINA, Radovan. Kde je skryté tajomstvo úspešného predaja? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013, 2013, roč. 5, č. 11, s. 16-17.
    článok

    článok

  4. HAVLÍČEK, Karel. Řízení obchodních aktivit podniku. In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2011. ISSN 0026-8720, duben 2011, roč. 46, č. 4, s. 26-28.
    článok

    článok

  5. TOMAN, Miloš. Sezónny marketing. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 12, s. 32-34.
    článok

    článok

  6. LALINSKÁ, Jana - KREMEŇOVÁ, Iveta. Marketingová komunikácia - nástroj na získavanie kvalitných informácií. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 170-174. KEGA 036-017-4/2010.
    článok

    článok

  7. KRIGLER, Igor. Lízing je najflexibilnejšia forma financovania : kúpa auta na splátky cez jeho nájom je pre zákazníka stále výhodná. In Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798, 2010, roč. 2, č. Október, s. 24-25.
    článok

    článok

  8. ORAVEC, Jozef. Automotive: večierok sa skončil. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2009, január - február 2009, roč. 4, č. 16, s. 16-17.
    článok

    článok

  9. SMÍŠEK, Jaroslav. Komplexne na logistiku: spojenie ERP s odborovým systémom : poskytlo firme Selektra konkurenčnú výhodu. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2009, január - február 2009, roč. 4, č. 16, s. 26-27.
    článok

    článok

  10. OLÁH, Michal. Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele. In Účtovníctvo - audítorstvo - daňovníctvo : v teórii a praxi = in theory and praxis. - Bratislava : SÚVAHA, 2008. ISSN 1335-2024, 2008, roč. 16, č. 5, s. 183-186.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.