Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005420 xpca^"
  1. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. [267 s., 17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5.
  2. BOLEK, Vladimír - KIM, Johann In-Ho. The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy. In COMPETITION 2022. International Scientific Conference. International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 21-30. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  3. GERWALD, Frank - DORČÁK, Peter. Impacts from Compensation of Human Capital with the New ICT (Information Communication Technology) in the Sales Process. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 207-219 online. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  4. JANKELOVÁ, Nadežda - SZABO, Ľuboslav - KELLO, Martin. Krízový manažment vybraných podnikov v sektore výroby nábytku v podmienkach SR. Recenzenti: Miroslav Grznár, Miroslav Majtán. 1. vyd. Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2017. 144 s. [8,07 AH]. VEGA 1/0109/17. ISBN 978-80-7431-165-9.
  5. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : obchodné funkcie priemyselných podnikov. Recenzovali: Miroslava Szarková, Viera Čihovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2017. 232 s. [10,75 AH]. Ekonómia. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-8168-552-1. [Počet ex. : 16, z toho voľných 12, prezenčne 4]
  6. KONŠTIAK, Pavol. K udržateľnému obchodnému modelu maloobchodnej jednotky na základe aktualizácie ponuky. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 31-60. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  7. SITÁŠOVÁ, Jana. Riadenie obchodného personálu vo výrobných podnikoch. In Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4248-7, s. 105-120. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav et al. Nákup a predaj - praktikum. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  9. KELLO, Martin. Zavedené opatrenia krízového riadenia vybraných podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku IX. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4145-9, [S. 1-10] CD-ROM.
    článok

    článok

  10. MIHALČOVÁ, Bohuslava - PRUŽINSKÝ, Michal. Category Management - Project Implementation in E-shop. - Registrovaný: Web of Science. In Global conference on business, economics, management and tourism. Procedia economics and finance : 2nd Global conference on business, economics, management and tourism, 30-31 October 2014, Prague, Czech Republic. - [s.l.] : Elsevier, 2015. ISSN 2212-5671, 2015, vol. 23, pp. 267-275. VEGA 1/0708/14. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.