Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1115  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005502 xkni^"
  1. MOTHERSBAUGH, David L. - BARDI KLEISER, Susan - HAWKINS, Del I. Consumer Behavior : Building Marketing Strategy. 15th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 824 s. ISBN 978-1-266-11476-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. ODS2023. International Conference on Optimization and Decision Science. ODS2023: International Conference on Optimization and Decision Science : Book of Abstracts, Ischia (Italy) September 4th - September 7th 2023. 1st Edition. Florencia : Università degli Studi di Firenze, 2023. 415 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.7 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. KOTLER, Philip et al. Entrepreneurial Marketing : Beyond Professionalism to Creativity, Leadership, and Sustainability. 1st Edition. Hoboken : Wiley, 2023. 266 s. ISBN 978-1-119-83520-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. PROCHÁZKA, Peter. Efektívna podpora rozhodovania s využitím rozsiahlych súborov údajov (big data) : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Mišút. Bratislava, 2023. 106 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha10.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha4.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha2.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha4.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. MARKUSSEN, Thomas - TYRAN, Jean-Robert. Is There a Dividend of Democracy? Experimental Evidence from Cooperation Games : CESifo Working Paper No. 10616, August 2023. Munich : Munich Society for the Promotion of Economic Research - CESifo, 2023. 19 s. ISSN 2364-1428.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF176.6 KBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. VEREŠOVÁ, Marcela - BALLOVÁ MIKUŠKOVÁ, Eva - GATIAL, Viktor. Všeobecná psychológia. Nitra : Enigma, 2023. 338 s. ISBN 978-80-89509-05-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. MAZÚROVÁ, Barbora - KOLLÁR, Ján - POVAŽANOVÁ, Mariana. Princípy mikroekonómie : cvičebnica. 2. aktualizované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2022. 184 s. ISBN 978-80-571-0502-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. EAST, Robert et al. Consumer Behaviour : Applications in Marketing. 4th Edition. Los Angeles : SAGE, 2022. 357 s. ISBN 978-1-5297-3083-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ANGNER, Erik. A Course in Behavioral Economics. 3rd Edition. London : Bloomsbury Academic, 2021, reprinted 2022. 327 s. ISBN 978-1-352-01080-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  10. SERVÁTKA, Maroš. On the Behavioral Foundation of Reciprocity : habilitačná práca. Oponent: Pavol Ochotnický... [et al.]. Bratislava, 2022. 150 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.