Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 563  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005502 xpca^"
  1. FREŠO, Slavomír. The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-3081, 2025, roč. 18, č. 1, s. 29-38. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené499.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. RAHMAT, Najib Rahman - MÉSZÁROS, Róbert. Unraveling the Influence of Information Sources on Afghan Emigration Decision: Implication for EU Policies to Deter Immigration in the Origin. In The EurAseans : Journal on Global Socio-Economic Dynamics. - Bangkok : International College Suan Sunandha Rajabhat University. ISSN 2539-5645, 2025, vol. 50, no. 1, pp. 440-462. A-24-101/0013-00.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF606.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. ŽLEBEK, Roman - REMEŇOVÁ, Katarína. Racionálne rozhodovanie v hodnotovo orientovanom prístupe k cenotvorbe. In Trendy a výzvy rodinného podnikania a nástupníctva III. : vybrané manažérske problémy : zborník vedeckých statí. - Bratislava : [Fakulta podnikového manažmentu EU], 2025. ISBN 978-80-225-5228-8, s. 82-89.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené345.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. LORKO, Matej - MIKLÁNEK, Tomáš - SERVÁTKA, Maroš. Why Do Some Nudges Work and Others Not? - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Current Contents Connect. In Journal of Economic Behavior & Organization. - Amsterdam : Elsevier Science Publishers B.V. ISSN 1879-1751, 2025, vol. 235, pp. 1-13. GAČR 23–07136S, VEGA 1/0167/21, EKEUBA-VEGA1/0167/21–2/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. SIMONKA, Zsolt - KRČOVÁ, Ingrid - HORNIAKOVÁ, Veronika. The Application of Stochastic ICIM Model in the Decision-Making Processes of Insurance Product Management. - Registrovaný: Web of Science. In Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad. ISSN 2334-6191, 2025, vol. early access, pp. [1-12]. VEGA 1/0410/22, VEGA 1/0096/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF427.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. BAZIUK, Andriana. The Impact of Artificial Intelligence Implementation on Business Productivity: A Systematic Literature Review. In Current Trends in Business Administration 2025: Innovative Strategies and Sustainable Growth in the Energy Sector. Scientific Seminar. Current Trends in Business Administration 2025 : Innovative Strategies and Sustainable Growth in the Energy Sector. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2025. ISBN 978-80-225-5230-1, pp. 7-14.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené559.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. BARČÁKOVÁ, Nina. Rôzne výpočty váh kritérií pre metódu Promethee pri výbere vhodnej dovolenkovej destinácie. In Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2025. ISSN 1339-987X, 2025, roč. 23, č. 1, s. 5-21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF595.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. BAŽÓ, Ladislav - ČUKANOVÁ, Miroslava. Význam reputácie v cestovnom ruchu. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2024. ISSN 2453-9988, 2024, roč. 16, č. 3, s. 7-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené212.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. OŽVOLDOVÁ, Katarína. Neurocoaching: Status Quo. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 90-99. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené183.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan - KUCHTA, Martin. Behavioural Economics and its Impact on Marketing Strategies: a Theoretical and Empirical Perspective. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 35-49. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené666.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.