Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005688 xkni^"
  1. Women and Trade Networks in West Africa. Paris : OECD, 2019. 141 s. West african studies. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/development/women-and-trade-networks-in-west-africa_7d67b61d-en> ISBN 978-92-64-59502-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. Praxishandbuch Industrie 4.0 : Branchen - Unternehmen - M&A. Kai Lucks (Hrsg.). Stuttgart : Schäffer-Poeschel Verlag, 2017. 856 s. ISBN 978-3-7910-3851-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. TREMBOŠOVÁ, Miroslava et al. Nákupné správanie obyvateľstva mesta Nitry : vývoj a zmeny. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2016. 169 s. ISBN 978-80-552-1601-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. TREMBOŠOVÁ, Miroslava - DUBCOVÁ, Alena - CIVÁŇ, Marek. Geografické aspekty maloobchodnej siete mesta Trnava a nákupné správanie jej obyvateľstva. Nitra : Univerzita Konštantína filozofa v Nitre, 2016. 175 s. Prírodovedec, 647. ISBN 978-80-558-1103-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. MEDŇANSKÝ, Ladislav. Stratégie multinacionálnych retailových sietí v strednej a východnej Európe : dizertačná práca. Školiteľ: Soňa Ferenčíková. Bratislava, 2011. 182 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. SCHLACHTOVÁ, Michala. Obchodná sieť veľkých nadnárodných maloobchodných firiem : dizertačná práca. Škol. Jana Štofilová. Bratislava, 2009. 174 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  7. DIOUX, Jacques - DUPUIS, Marc. La distribution : stratégies des réseaux et management des enseignes. 2e éd. Paris : Pearson Education France, 2009. 481 s. ISBN 978-2-7440-7344-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  8. MAGNUS, Karl-Hendrik. Erfolgreiche Supply-Chain-Kooperation zwischen Einzelhandel und Konsumgüterherstellern : Eine empirische Untersuchung der Händlerperspektive. Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verlag, 2007. 236 s. Gabler edition Wissenschaft. ISBN 978-3-8350-0644-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. La revue des sciences commerciales. Numéro 06. Alger : Institut National de Commerce INC, 2006. 130 s. ISSN 1012-3818. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. Sieť maloobchodu a pohostinstva v SR v roku 1993. Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 1994. 29 s. Štatistické čísla a grafy. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.