Výsledky vyhľadávania
- LAPIŠÁKOVÁ, Jiřina. Základné tendencie vo vývoji odvetvovej ekonomiky SR. Bratislava : PÚ SAV, 2000. 21 s. Pracovné materiály, č. 4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BUTTLE, Francis. Hotel and Food Service Marketing : A Managerial Approach. 1. ed. London : Cassell, 1993. 414 s. ISBN 0-304-31533-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- Service Marketing - Nordic School Perspectives. 1. ed. Stockholm : University of Stockholm, 1985. 153 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- CZIRJAK, Laszlo. Hungary : Index of Transportation and Communication Services, 1938-1962. 1. ed. New York : Columbia University, 1965. 15 s. Occasional Papers of the Research Project on National Income in East Central Europe, 8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]