Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005810 xpca^"
  1. STACHOVÁ, Lucia. Sortimentová matica ako nástroj tvorby efektívneho sortimentu. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4307-1, s. 132-143. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  2. HANZLÍČEK, Lukáš. Privátne značky ako súčasť sortimentnej politiky v maloobchode s aplikáciou na spoločnosť Tesco Stores v Slovenskej republike. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 158-172. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  3. STACHOVÁ, Lucia. Sklon k zmene značky ako východisko pre model riadenia sortimentu v reťazcoch. In Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3999-9, s. 172-184. VEGA 1/0134/14. 1/0134/14, VEGA, Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života.
    článok

    článok

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia obchodu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 127-131. VEGA č.1/2639/05.
    článok

    článok

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Trendy vo vianočných nákupoch. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : MF MEDIA, 2004. ISSN 1336-393X, 2004, roč. 4, č. 12, s. 10.
    článok

    článok

  6. DAŇO, Ferdinand. Obchod súčasťou systému. 5 : Tvorba sortimentu v maloobchode a sortimentné stratégie. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, Apríl 1997, roč. 4, č. 4, s. 8-9.
    článok

    článok

  7. DAŇO, Ferdinand. Obchod súčasťou systému. 4 : Tvorba sortimentu v maloobchode a sortimentný manažment. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, Marec 1997, roč. 4, č. 3, s. 8-9.
    článok

    článok

  8. DAŇO, Ferdinand. Obchod súčasťou systému. 3 : Princípy sortimentnej politiky v maloobchode. In Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. - Bratislava : PEREXIS, 1997, Február 1997, roč. 4, č. 2, s. 8-9.
    článok

    článok

  9. DAŇO, Ferdinand. Tvorba marketingovej koncepcie a jej aplikácia v obchodných firmách. In Ekonomický časopis = Journal of economics. ISSN 0013-3035, 1994, roč. 42, č. 7-8, s. 549-558.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.