Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 381  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005924 xkni^"
  1. VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. JANKOVIČ, Michal. Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Ferdinand Daňo. Bratislava, 2023. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. HULA, Róbert. Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2023. 193 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. ADAMS, Julian. Behavioural Research for Marketing : A Practitioner's Handbook. 1st Edition. Abingdon : Routledge/Taylor & Francis Group, 2023. 201 s. ISBN 978-0-367-77133-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. LEVY, Michael B. - GREWAL, Dhruv. Retailing Management. 11th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2023. 643 s. ISBN 978-1-265-07246-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. SNOWDON, Christopher. Nanny State Index ’23. Brussels : EPICENTER, 2023. 85 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. SNOWDON, Christopher - ĎURANA, Radovan. Index pestúnskeho štátu 2023. 5/2023. Bratislava : INESS - Inštitút ekonomických a spoločenských analýz, 2023. 6 s. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. 1. vydání. Praha : Wolters Kluwer, 2023. 232 s. ISBN 978-80-7676-638-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. DVORNICKÝ, Igor. Hospodársky cyklus a finančné hospodárenie domácností : dizertačná práca. Školiteľ: Kornélia Beličková. Bratislava, 2023. 139 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. ŽÁK, Štefan. Postavenie názorových vodcov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 100 s. ISBN 978-80-225-4959-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.