Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 881  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005924 xpca^"
  1. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  2. PETRENKO, Yuliya - BOÓR, Matej. Role of Sentiment in Households’ Financial Decision Making during the COVID-19 Pandemic: Survey from Empirical Research. In Abstract Book of 3nd ICENSOS 2024 : Abstract Book of 3rd International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences ICENSOS 2024. - Konya : All Sciences Academy, 2024. ISBN 978-625-6314-06-1, p. 266.
    článok

    článok

  3. PETRENKO, Yuliya - BOÓR, Matej. Role of Sentiment in Households’ Financial Decision Making during the COVID-19 Pandemic: Survey from Empirical Research. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. - Konya : Konya Technical University. ISSN 2980-0811, 2024, vol. 8, no. 4, pp. 460-463. I-24-108-00.
    článok

    článok

  4. ČVIRIK, Marián - DOTONG, Emmanuel. Examining the Adaptability of Consumer Ethnocentrism Using CETSCALE: a Comparison of the Philippines, Slovakia, and the Czech Republic. In Socijalna ekologija : časopis za ekološku misao i sociologijska istraživanja okoline. ISSN 1330-0113, 2024, vol. 33, no. 1, pp. 33-58. I-24-105-00.
    článok

    článok

  5. ČVIRIK, Marián - KUKUČKOVÁ, Zuzana. The Importance and Effectiveness of Audio and Visual Aspects of Brands in Strategic Management. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 119-126. I-24-105-00.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián - BURZOVÁ, Simona. The Battle of the Home vs. the Foreign: Analysis of Consumer Ethnocentrism in the Context of the Country of Origin Effect. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 108-118. I-24-105-00, VEGA 1/0505/22.
    článok

    článok

  7. KORCSMÁROS, Enikö et al. The Impact of the Coronavirus Pandemic on SMEs in Term of Customer Centricity in Slovakia and Hungary. - Registrovaný: Scopus. In Data-Centric Business and Applications : Advancements in Information and Knowledge Management. - Cham : Springer Nature Switzerland, 2024. ISBN 978-3-031-62213-7, pp. 163-180.
    článok

    článok

  8. LIPTÁK, Pavol. Dopady pandémie Covid-19 na Category Management. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 175-182. VEGA 1/0392/23.
    článok

    článok

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Udržateľnosť v módnom priemysle. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 76-83. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok

  10. HRUŠOVSKÁ, Dana. The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 313-319. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.