Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005942 xcla^"
  1. ŠAMBRONSKÁ, Kristína. Internetové technológie ako prostriedky pre osobnú prezentáciu sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 73-80.
    článok

    článok

  2. MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Vybrané prostriedky komunikácie v práci sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2021. ISSN 1804-3836, 2021, roč. 12, č. 1, s. 65-72.
    článok

    článok

  3. ŠAMBRONSKÁ, Kristína - MATUŠÍKOVÁ, Daniela. Povesti a legendy ako sekundárny determinant rozvoja regiónu cestovného ruchu. In Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836, 2020, roč. 11, č. 1, s. 68-76.
    článok

    článok

  4. GAJDOŠÍKOVÁ, Zuzana. Zdieľaná ekonomika sa nás týka. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2017. ISSN 1337-0545, 2017, roč. 11, č. jar, s. 48-53.
    článok

    článok

  5. MAGÁTOVÁ, Ivana - FULLER, Sabina - KOVAČIČOVÁ, Lucia. Slovenský systém kvality služieb ako inovatívny nástroj pre zvýšenie konkurencieschopnosti podnikov služieb v cestovnom ruchu. In Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti. Medzinárodná konferencia k svetovému dňu kvality. Kvalita ako predpoklad rastu a konkurencieschopnosti : zborník anotácií prednášok : zborník príspevkov účastníkov konferencie : 23. ročník medzinárodnej konferencie k svetovému dňu kvality : 20. a 21. októbra 2016, Stará Lesná, Vysoké Tatry. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre kvalitu, 2017. ISBN 978-80-972609-0-3, s. 70-85 online.
    článok

    článok

  6. PANČÍKOVÁ, Kristína - ORIEŠKA, Ján. E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. MOLNÁROVÁ, Andrea - ZÁHUMENSKÁ, Lucia. Tlmočenie v profesii sprievodcu cestovného ruchu. In Journal of tourism, hospitality and commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2011. ISSN 1804-3836, 2011, roč. 2, č. 2, s. 73-81.
    článok

    článok

  8. CHRANČOKOVÁ, Daniela. Globalizácia a jej vplyv na interkultúrne kompetencie pracovníka cestovného ruchu. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-12.
    článok

    článok

  9. POMPUROVÁ, Kristína. Atraktívnosť Slovenska pre vybraný segment návštevníkov. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 2, s. 137-150.
    článok

    článok

  10. LACINA, Karel. Problems of tourism industry strategy creation as component patr if Czech Republic economy development. In Acta Moraviae : scientific journal for economics, management and informatics. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2009. ISSN 1803-7607, 2009, roč. 1, č. 1, s. 43-47.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.