Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006012 xcla^"
  1. MIŠÍK, Martin. Ako rokovať o cene? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2015. ISSN 1339-2433, 2015, roč. 7, č. 5, s. 60-61.
    článok

    článok

  2. MIŠÍK, Martin. Ako zmeniť pohľad zákazníka na cenu? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014, 2014, roč. 6, č. 4, s. 55.
    článok

    článok

  3. FAŠIANG, Tomáš. Senzorický marketing. In III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5, s. 1-7.
    článok

    článok

  4. LIPIANSKA, Júlia. Cena ako trhový nástroj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008, 1999, č. 12, s. 58.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.