Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 122  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006036 xpca^"
  1. FERENČÍKOVÁ, Soňa - GRACHOVÁ, Dagmar. Shared Service Centers in the Central and Eastern Europe: Theoretical Framework. In Journal of Eastern European and Central Asian Research. - Saint-Louis : IEECA ̶ Istitute of Eastern Europe and Central Asia. ISSN 2328-8272, 2024, vol. 11, no. 2, pp. 188-201. VEGA 1/0270/22.
    článok

    článok

  2. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  3. SLOBODNÍK, Branislav. Factors Influencing Technological Adoption in the Slovak Insurance Market. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 4, s. 232-251. I-23-106-00.
    článok

    článok

  4. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    článok

    článok

  5. KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  6. GRACHOVÁ, Dagmar - FERENČÍKOVÁ, Soňa. Shared Service Centers and Business Centers in the Central and Eastern Europe: Background and Prospects. In Proceedings of the 65th Annual Meeting of the Academy of International Business. Annual Meeting. Proceedings of the 65th Annual Meeting of the Academy of International Business : International Business Resilience Under Global Disruptions. - USA : Academy of International Business, 2023. ISSN 2078-0435, p. 233.
    článok

    článok

  7. SLÁVIK, Štefan - ZAGORŠEK, Branislav. Action Strategies of Start-Ups. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics. - Kaunas : Kaunas University of Technology. ISSN 1392-2785, 2023, vol. 34, no. 4, pp. 425-438. VEGA 1/0006/22.
    článok

    článok

  8. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  9. ŠÁŠKY, Michael. Current Trends in Sustainable Marketing and its Near Future in Europe. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5096-3, pp. 97-107. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  10. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu. In Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5091-8, s. 141-149. VEGA 1/0398/22.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.