Výsledky vyhľadávania
- Budúcnosť prinesie optimalizáciu obchodných plôch. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 1, s. 8-9.
- Prvý outlet a očakávanie dobrej sezóny. In Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1335-9266, 2014, roč. 18, č. 3, s. 17-19.
- HARUŠTIAKOVÁ, Zuzana. Prichádza moment (nultej) pravdy. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151, 2012, č. 6-7, s. 88-90.
- TOMAN, Miloš. Čaká nás prelínanie kamenných a virtuálnych predajní. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2011. ISSN 1337-9151, 2011, č. 10, s. 43-45.
- SOROKOVÁ, Tatiana. Psychologické aspekty marketingovej dynamiky veľkých obchodných centier. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105, 2010, roč. 5, č. 1, s. 4-14.
- SIMANAVIČIENĖ, Žaneta - ŠLIUPAS, Rokas. Seasonal trends in Lithuanian stock market. In Trendy ekonomiky a managementu : [vědecký časopis]. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2010. ISSN 1802-8527, 2010, roč. 4, č. 6, s. 38-47.
- Trend špeciál : reality. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2007. ISSN 1335-0684, 1. novembra 2007, č. 44.
- ČIČVARA, Radovan. Poľsko láka prestížne značky. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, jún 2005, roč. 10, č. 6, s. 22.
- CECHL, Pavel. Malí obchodníci na konci cesty. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315, 2004, roč. 8, č. 12.
- Stavebníctvo. In Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. - Bratislava : TREND Holding, 2003. ISSN 1335-0684, 27. marca 2003, č. 13, s. 3-34.