Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006092 xkni^"
  1. GÚČIK, Marián - GAJDOŠÍK, Tomáš - LENCSÉSOVÁ, Zuzana. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 207 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-350-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  2. POMPUROVÁ, Kristína. Manažment prevádzky cestovnej kancelárie. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2011. 139 s. ISBN 978-80-557-0314-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. GÚČIK, Marián. Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2009. 120 s. ISBN 978-80-8083-839-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. PELLER, Teodor. Kontrola : ako kontrolovať? Košice : Dom techniky ZSVTS Košice, [2009]. 64 s. ISBN 80-232-0162-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen. 7. überarb. Aufl. Wiesbaden : Gabler, 2008. 634 s. Wissenschaft & Praxis. ISBN 978-3-8349-0808-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. SCHARLAU, Christine. Techniky vedení rozhovoru : zdokonalte své komunikační dovednosti. Přeložila: Gabriela Thöndlová. Praha : GRADA Publishing, 2008. 205 s. Praxe & kariéra. ISBN 978-80-247-2234-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. BÍLÁ, Ľudmila. STN ISO 10002 : 2005 : manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách. Bratislava : Slovenský ústav technickej normalizácie, 2005. 32 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha : Grada Publishing, 2003. 116 s. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0514-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. KLÍMA, Anton - SIČÁKOVÁ, Emília - KARCHŇÁK, Martin. Kontrola a jej úloha v boji s korupciou. Bratislava : Róbert Vico - vydavateľstvo : CPHR - Transparency International Slovensko, 2001. 46 s. Protikorupčné nástroje. ISBN 80-89041-21-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. PAULIČKOVÁ, Alena. Správa daní a daňové konanie s komentárom. Bratislava : EUROUNION, 2000. 213 s. ISBN 80-88984-19-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.