Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006110 xpca^"
  1. KORYTINOVÁ, Kristína. Changes in the Density and Location of Supermarkets in Bratislava. In EDAMBA 2021 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4930-1, pp. 246-254 online. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Retail Environment in the Context of Defining Consumption Patterns on the Example of Slovakia. In Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. ISSN 2083-8611, 2019, nr. 384, s. 38-50 online. APVV-16-0232.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav et al. Ľ Utilisation des big data en Slovaquie et le système d`information géographique. In Management & Gouvernance : Entreprises - Territoires - Sociétés. - Grenoble Cedex : Le Réseau des Pays du Groupe de Vysegrad. ISSN 2104-2438, 2019, nr. 22, p. 70-81. GREG 2011/2015, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol - KOLLÁR, Patrícia. Geomarketing in Food Retail. Reviewers: Miroslava Szarková, Mirosława Malinowska. 1st edition. Kraków : Towarzystwo Slowaków w Polsce, 2018. 133 s. [6,65 AH]. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0039/11. ISBN 978-83-8111-048-8. [Počet ex. : 32, z toho voľných 29, prezenčne 3]
  5. KITA, Pavol et al. The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 68-72 online. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  6. PAHOLKOVÁ, Barbora et al. Inovácie v retailovom biznise : ako vytvárať inovácie. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 85-94 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. ORGONÁŠ, Jozef et al. Inovácie pri podnikaní v maloobchode. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 35, s. 343-351. KEGA 027EU-4/2016.
    článok

    článok

  8. KISSOVÁ, Jana. Analýza obratu obchodných reťazcov v SR. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3636-3, s. 253-258. VEGA 1/0294/13 (100 percent).
    článok

    článok

  9. LIESKOVSKÁ, Vanda - BILOHUŠČINOVÁ, Denisa - MEGYESIOVÁ, Silvia. The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic. - Registrovaný: Web of Science. In The 7th International Days of Statistics and Economics : conference proceedings : September 19-21, 2013 Prague, Czech Republic. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2013. ISBN 978-80-86175-87-4, s. 778-786 [online]. VEGA 1/0906/11. Dostupné na : <http://msed.vse.cz/files/2013/156-Bilohuscinova-Denisa-paper.pdf>
    článok

    článok

  10. KISSOVÁ, Jana. Tendencie maloobchodu po nástupe obchodných reťazcov. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7, s. 209-214.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.