Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006209 xcla^"
  1. DRBAL, Aleš. Z rozhodovací praxe Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. In Antitrust : časopis pro právo hospodářské soutěže a související oblasti. - Praha : Sdružení KAIROS, 2020. ISSN 1804-1183, 2020, č. 1, s. 11-13.
    článok

    článok

  2. BOHÁČEK, Jiří. Spokojenost Čechů jako účastníků domácího cestovního ruchu. In Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2015. ISSN 1804-4166, 2015, roč. 6, č. 2, s. 3-24 online.
    článok

    článok

  3. SUMKOVÁ, Miroslava. Zľavomaty - marketingový nástroj v cestovnom ruchu. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 154-161.
    článok

    článok

  4. KNUTELSKÁ, Marta. Informačné technológie v európskom dopravnom priestore. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 334-339.
    článok

    článok

  5. SMUTNÁ, Eva. Inovácie produktu na trhu služieb ubytovacích zariadení. In Scientia Iuventa 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie : Banská Bystrica, 8. jún 2012. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2012. ISBN 978-80-557-0362-6, s. [1-11].
    článok

    článok

  6. JOSKOVÁ, Magdaléna. Konkurenčné postavenie hotelových spoločností na trhu v Slovenskej republike. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-12.
    článok

    článok

  7. POMPUROVÁ, Kristína. Atraktívnosť Slovenska pre vybraný segment návštevníkov. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609, 2011, roč. 14, č. 2, s. 137-150.
    článok

    článok

  8. SVOBODA, Ján. Referenčný marketing ako aktívny nástroj marketingu v oblasti hotelierstva. In Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5, s. 1-6.
    článok

    článok

  9. MATIAŠKO, Karol - ZÁBOVSKÝ, Michal - KRŠÁK, Emil. Parkovací portál. In Journal of information, control and management systems. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2011. ISSN 1336-1716, Special issue, vol. 9, no. 3, (2011.
    článok

    článok

  10. MATIAŠKO, Karol - ZÁBOVSKÝ, Michal - KRŠÁK, Emil. Inteligentné parkovisko - rezervačný systém. In Journal of information, control and management systems. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2011. ISSN 1336-1716, Special issue, vol. 9, no. 3, (2011.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.