Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006209 xpca^"
  1. BEDNÁR, Richard. Sportimea - komplexný rezervačný systém. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 153-154. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  2. BEDNÁR, Richard. Tripo.sk - platforma na vyhľadávanie hotelov. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 172-173. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  3. HAGAROVÁ, Ráchel. Bookio.sk - výhodné rezervácie do reštaurácií. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 29-30. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  4. MIŠÚN, Juraj. Reservio - online rezervačný systém. In Podnikateľské modely a podnikateľské stratégie startupov II. : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4327-9, s. 142-143. VEGA 1/0019/15.
    článok

    článok

  5. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - KROŠLÁKOVÁ, Monika. Význam a funkcie brandingu v hotelierstve. In Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2, s. 134-140.
    článok

    článok

  6. LITOMERICKÝ, Juraj. Možnosti využívania elektronických systémov v rezorte kultúry účastníkmi cestovného ruchu na Slovensku. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 384-389.
    článok

    článok

  7. STAŇO, Roman. Segmentácia dopytu v hotelierstve. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 577-579.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.