Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 157  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006254 xpca^"
  1. MARATOVA, Tolganay et al. The Need for Modern Teachers to Integrate Informatics with STEM Education. - Registrovaný: Scopus. In World Transactions on Engineering and Technology Education. - Melbourne : WIETE. ISSN 1446-2257, 2024, vol. 22, no. 1, pp. 38-43.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF212 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. GEŽÍK, Pavel. Optimálne umiestnenie základných škôl v okrese Trnava pre minimalizáciu tvorby emisií. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu. Mezinárodní vědecký seminář. Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5199-1, s. 40-47. VEGA 1/0120/23.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené703.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. VRÁB, František. Hybridné hrozby v kontexte bombových útokov na školy: Multidisciplinárna analýza a návrhy pre Slovensko v globálnom kontexte. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2024. ISSN 1336-7137, 2024, roč. 20, č. 2, s. 35-43.
    článok

    článok

  4. VRÁB, František. Cyber Security and Bomb Threats in Schools: A Case Study of Slovakia. In International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches. - Konya : Konya Technical University. ISSN 2980-0811, 2024, vol. 8, no. 9, pp. 391-397.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF384.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. KVAPIL, Roman - ŠIPOŠOVÁ, Martina. Teaching Slovak to Foreigners: A Journey through the Past and Current Perspectives. In Humanitné a spoločenské vedy v pregraduálnom vzdelávaní 14 : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2024. ISBN 978-80-8177-112-5, s. 1-16.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené592.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. MARATOVA, Tolganay et al. Meta-analiz effektivnosti metodov STEM obučenija v podgotovke budušich učitelej informatiki. In Bulletin of Ablai Khan KazU IRand WL : [vedecký časopis]. - Almaty : Kazachská univerzita medzinárodných vzťahov a svetových jazykov. ISSN 2710-3269, 2023, vol. 71, no. 4, pp. 163-174.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené504.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. KOPČÁKOVÁ, Janka et al. Methodology of Improving Performance by Way of Defining an Efficient Position of a School Social Workers. In Information Technology for Practice 2022 (IT4P-2022) : Proceedings of the 25th International Conference on Information Technology for Practice, October 13 -14, 2022, Ostrava, Czech Republic. - Třinec : Trilek, 2022. ISBN 978-80-11-02681-3, pp. 29-49. KEGA 035EU-4/2022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené522.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. ČAPLÁNOVÁ, Anetta - DARMO, Ľubomír. Digital Teaching and Learning – Students' Perspective. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 7-34 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené240.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. DARMO, Ľubomír - ČAPLÁNOVÁ, Anetta. Hybrid Mode of Learning – an Alternative Form of Education after the Covid-19 Pandemic. In Higher Education Studies in the Digital Environment : A Student Guide. - London : Transnational Press London, 2022. ISBN 978-1-80135-157-7, pp. 95-123 online. 2020-1-SK01-KA226-HE-094384.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené270.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KÚBEKOVÁ, Anna. Zvládanie problematických žiakov v školskom prostredí - prípadové štúdie. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 32-36 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.