Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 856  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006261 xpca^"
  1. SERIK, Meruyert et al. Project-based Learning for Machine Learning in Computer Vision Courses: Case Study of Kazakhstan and Slovakia. - Registrovaný: Scopus. In International Journal of Innovative Research and Scientific Studies. - New York : Innovative Research Publishing. ISSN 2617-6548, 2025, vol. 8, no. 2, pp. 1183-1196.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF860.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. MURA, Ladislav. [Formovanie budúcich manažérov: Tréning sociálnych a manažérskych zručností]. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2024. ISSN 2454-1028, 2024, roč. 21, č. 1, s. 91-93. Recenzia na: Tréning sociálnych a manažérskych zručností / Iveta Fodranová, Anna Veszprémi Sirotková ; recenzenti: Mária Antalová, Veronika Orfánusová. 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. - ISBN 978-80-225-5052-9.
    článok

    článok

  3. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna. UEBA’s Business in Practice – Retail Academy. In Unlocking Potential : 17 Case Studies in Creative Thinking, Innovation & STEAM in the Classroom and in the Cloud. - Guarda : Guarda Polytechnic University, 2024. ISBN 978-989-9113-16-9, pp. 37-46. Erasmus+ Programme of the European Union 021-1-SK01-KA220-HED000023022.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené192.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. LIESKOVSKÁ, Vanda - PETROVČIKOVÁ, Katarína. Tretia úloha vysokých škôl. In "Obchod a marketing". Vedecký workshop. "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2024. ISBN 978-80-225-5184-7, s. 78-84. Grant project no. 22310006 V4.
    článok

    článok

  5. VOJTAŠKO, Ľuboš et al. Využívanie Smart zariadení pri pohybových aktivitách vysokoškolákov. In Športový edukátor. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. ISSN 1337-7809, 2024, roč. 17, č. 1, s. 68-74.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené2.8 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. ŠTEFČÍK, Jozef. EDU-FIT znamená venovať sa svojmu zdraviu : Prvotné výsledky prieskumu o stravovaní medzi študentami vysokých škôl. In Pediatria pre prax. - Bratislava : SOLEN, 2024. ISSN 1339-4231 (online); 1336-8168 (tlačené vydanie), 2024, roč. 25, č. 2, s. 87-89. [EDU-FIT].
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené904.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. JANKELOVÁ, Nadežda. Organizational Culture at Slovak Universities: A Mediation Analysis of the Associated Factors. - Registrovaný: Scopus. In Entrepreneurship Education. - Singapore : Springer. ISSN 2520-8152, 2024, vol. 7, no. 2, pp. 187-198. VEGA 1/0010/23, KEGA 001EU-4/2021.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF637.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. SKORKOVÁ, Zuzana - GAŽOVÁ ADAMKOVÁ, Hana. Evaluating Critical Thinking in Higher Education: An Analysis of University Students Using the CThQ. In IAC in Budapest 2024. International Academic Conference. Proceedings of IAC in Budapest 2024 : Budapest, Hungary : December 1 - 2, 2024. - Prague : Czech Institute of Academic Education, 2024. ISBN 978-80-88203-40-7, pp. 61-68. VEGA 1/0623/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené290.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. SZARYSZOVÁ, Petra - KUHNOVÁ, Lenka. Správa z podujatia: Slávnostná akadémia pri príležitosti 30. výročia pedagogického pracoviska PHF EU v Michalovciach. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2024. ISSN 1336-7137, 2024, roč. 20, č. 2, s. 49-52. VEGA 1/0713/24.
    článok

    článok

  10. KARELHAN, Nursaule - KADIRBEK, Aknur - SCHMIDT, Peter. The Effectiveness of Teaching Geoinformation Systems in Higher Education. In Chabaršycy : Vestnik Nacionaľnoj akademii nauk Respubliki Kazahstan. - Almaty : National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan. ISSN 2518-1467, 2024, vol. 4, no. 410, pp. 282-295.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.