Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 72  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006263 xpca^"
  1. CHOCHOLATÁ, Michaela. Priestorová analýza výsledkov testovania 9 z matematiky v okresoch SR pred a po Covid-19. In Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu 2022. Mezinárodní vědecký seminář. Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář, 30. listopad - 2. prosinec 2022, Praha. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5006-2, s. 46-52. VEGA 1/0193/20, VEGA 1/0211/21.
    článok

    článok

  2. LUKÁČ, Jozef. Verejné financie obce v kontexte kontroly. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XX. (2022). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XX. (2022) : Reviewed Proceeding of Posts from an 20. International Scientific Conference, November 09th – 11th, 2022, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2022. ISBN 978-80-225-5039-0, p. 9.
    článok

    článok

  3. CHOCHOLATÁ, Michaela. Spatial Instability in the Slovak Language Test Scores : a GWR Approach. In Quantitative Methods in Economics: Multiple Criteria Decision Making XX. International Scientific Conference. Quantitative Methods in Economics: Multiple Criteria Decision Making XX : Proceedings of the International Scientific Conference: 27th May - 29th May 2020, Púchov, Slovakia. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-60-0, pp. 127-134. VEGA 1/0193/20.
    článok

    článok

  4. LUKÁČ, Jozef et al. Exploring the Quality of Pupils' Financial Literacy. In Acta Educationis Generalis : [International Scientific Journal]. - Warsaw : Sciendo. ISSN 2585-7444, 2020, vol. 10, no. 3, pp. 175-188 online. I-20-108-00.
    článok

    článok

  5. CHOCHOLATÁ, Michaela. School Performance and Various Socioeconomic Factors: A GWR Approach for Slovak Data. - Registrovaný: Web of Science. In MME 2019: Mathematical Methods in Economics. International Conference. MME 2019: Mathematical Methods in Economics : Proceedings of the 37th International Conference, September 11–13, 2019, (České Budějovice, Czech Republic). - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2019. ISBN 978-80-7394-760-6, s. 257-262 online. VEGA 1/0248/17.
    článok

    článok

  6. ONDREJOVÁ, Zuzana. Anglický jazyk v súčasnom geopolitickom kontexte (Pozícia angličtiny v podmienkach Slovenska). In Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IV.. medzinárodná vedecká konferencia. Jazyk a politika: na pomedzí lingvistiky a politológie IV. : zborník príspevkov zo 4. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4641-6, s. 567-573 online.
    článok

    článok

  7. BUKOVOVÁ, Sylvia. Vzdelávanie - kľúčový faktor rozvoja a kvality ľudského kapitálu. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 62-72 online. VEGA 1/0569/18.
    článok

    článok

  8. LUKÁČ, Jozef et al. Finančná gramotnosť žiakov základných a stredných škôl v kontexte PISA 2018, PISA 2015 a OECD : záverečná správa k projektu Mladých vedeckých pracovníkov (MVP) č. I-18-110-00. Recenzenti: Šárka Viliamová, Zuzana Hajduová. Košice, 2019. 24 s. I-18-110-00.
  9. LUKÁČ, Jozef. Finančná gramotnosť – testovanie PISA. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2018. ISSN 1336-7137, 2018, roč. 14, č. 2, s. 22-26 online. I-18-110-00.
    článok

    článok

  10. VELICHOVÁ, Ľudmila. Vybrané problémy výchovy k podnikavosti a podnikaniu na základných a stredných školách v Slovenskej republike. In Schola nova, quo vadis?. Mezinárodní vědecké konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 3. ročníku mezinárodní vědecké konference. - Praha : Extrasystem, 2018. ISBN 978–80–87570–40–1, s. 189-197 online. Modely projektového vyučovania v odborných ekonomických predmetoch 022EU-4/2016.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.