Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006389 xcla^"
  1. JAŠŠO, Matej. Špecifické aspekty tvorby Corporate Identity vedecko-výskumných inštitúcií. In Manažment podnikania a vecí verejných : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. - Bratislava : ALDO, 2013. ISBN 978-80-970759-3-4, s. 57-62.
    článok

    článok

  2. ELIAŠ, Ladislav - HORVÁTOVÁ, Lucia. Zvyšovanie konkurencieschopnosti dopravných podnikov prostredníctvom budovania podnikovej identity. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 97-100.
    článok

    článok

  3. ŠUKALOVÁ, Viera. Právne riziká podniku. In Finančný manažment a controlling v praxi : [odborný mesačník pre oblasť finančného riadenia]. - Bratislava : Iura Edition, 2009. ISSN 1337-7574, 2009, č. 7-8, s. 410-417.
    článok

    článok

  4. PRODAJ, Martin. Ako vytvoriť firemnú kultúru naklonenú omylom. In Zisk. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151, 2009, č. 10, s. 30-31.
    článok

    článok

  5. LENHARDT, Ján. Event marketing a jeho pozícia v komunikačnom mixe. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773, 2006, roč. 2, č. 2, s. 36-38.
    článok

    článok

  6. PROCHÁZKA, Jan. Mosty mezi armádou a marketingem. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315, 2005, roč. 9, č. 1, s. 50-53.
    článok

    článok

  7. KRIŽANOVÁ, Anna. Význam prvkov kvality pre formovanie ponuky podniku. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 4, s. 30-33.
    článok

    článok

  8. KRIŽANOVÁ, Anna. Ponuková stratégia a taktika podniku cestnej dopravy. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622, 2002, roč. 13, č. 2, s. 21-23.
    článok

    článok

  9. VOLČKOVÁ, Elena. V čom tkvie poslanie manažérov : rutinné aktivity nižšej úrovne na úkor riešenia strategických úloh. In Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701, 7. októbra 1999, roč. 7, č. 193.
    článok

    článok

  10. KRIŽANOVÁ, Anna. Kvalita, marketing a marketingová stratégia II. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 1999, 1999, roč. 7, č. 2, s. 13-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.