Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006389 xpca^"
  1. ČERNÝ, Matej. Analýzy používané v oblasti Business Intelligence a Big Data a ich komparácia. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 97-105 online. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  2. BARLAŠOVÁ, Terézia. Mergers and Acquisitions. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII.. medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XII. (2020) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 12. medzinárodnej vedeckej konferencie, 07.-09.10.2020, (Košice, Slovensko). - Košice : KKM PHF, 2020. ISBN 978-80-225-4773-4, s. 16-20 online.
    článok

    článok

  3. RAKOVÁ, Monika. Innovation and the Innovation Process as a Tool for Sustainability. In Socio-Economic Determinants of Sustainable Consumption and Production : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University Press, 2020. ISBN 978-80-210-9705-6, pp. 198-203 online. VEGA 1/0708/20.
    článok

    článok

  4. HELMOVÁ, Milena. Basale Strategien, Taktiken Und Techniken Im Verhandlungsprozess. In Cudzie jazyky v premenách času. Medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času VIII : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 10. november 2017, [Bratislava]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4492-4, s. 522-531 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. NOVÁK, Jaromír. Didaktika manažmentu. Recenzentky Darina Orbánová, Mária Mydlová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 228 s. [16,10 AH]. ISBN 978-80-225-3812-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  6. MARSINA, Štefan. Strategický manažment nie je strašiak. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2013. ISSN 1339-2433, 2013, roč. 5, č. 6-7, s. 44-45.
    článok

    článok

  7. PACEK, Martin. Identifkácia a diagnostika krízového stavu podniku. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6, s. 381-384.
    článok

    článok

  8. ZORKÓCIOVÁ, Otília - RATKOVSKÁ, Gabriela. Historické medzníky budovania corporate identity. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 682-687. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok

  9. HUDÁKOVÁ, Ivana - MIŠÚN, Juraj. Vízie nie sú len pre vizionárov. In Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151, 2010, č. 5-6, s. 59-61.
    článok

    článok

  10. KREMEŇOVÁ, Monika. Motivácia účastníkov distribučného kanálu. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 199-203. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.