Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006427 xkni^"
  1. VYSEKALOVÁ, Jitka - MIKEŠ, Jiří. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada Publishing, 2003. 122 s. Poradce pro praxi. ISBN 80-247-0557-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  2. HOPKINS, Claude C. Môj život v reklame & vedecká reklama. Preklad: Janka Nagyová. Bratislava : Foote, Cone & Belding, s.r.o., 2003. 217 s. ISBN 80-968967-1-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. STUCHLÍK, Petr - DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. Praha : GRADA, 2002. 226 s. Manažer. ISBN 80-247-0201-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. PARKER, Roger C. Profesionální design v reklamě. Brno : SOFTPRESS PUBLISHING, 2000. 304 s. ISBN 80-902824-0-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.