Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006428 xcla^"
  1. DONGPING, Han et al. Combining Economic Growth and Financial Development in Environment-Health Nexus. In Politická ekonomie. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2023. ISSN 2336-8225, 2023, roč. 71, č. 6, s. 730-757.
    článok

    článok

  2. BLECHARZ, Pavel - ŠTVERKOVÁ, Hana. Comparison of the Quality of Accommodation Services in Czech and Slovak Border Areas. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 78-85.
    článok

    článok

  3. VOKOUNOVÁ, Dana. Dostáva zákazník to, čo si myslíme? : (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu). In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622, 2002, roč. 13, č. 2, s. 10-11.
    článok

    článok

  4. MLÁDEK, Jozef. Aktuálne smery výskumu v demogeografii. In Geografický časopis : časopis Geografického ústavu Slovenskej akadémie vied. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2000. ISSN 0016-7193, 2000, roč. 52, č. 1, s. 41-50.
    článok

    článok

  5. KRÁSNÝ, Tomáš. Dôležitosť informácií. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1998. ISSN 1335-2008, 1998, č. 1, s. 41.
    kniha

    kniha

  6. KENNEDY, Peter. An extension of mixed estimation, with an application to forecasting new product growth. In Empirical Economics, 1991, roč. 16, č. 4, s. 401-415.
    článok

    článok

  7. NEVETT, T. Historical investigation and the practice of marketing. In Journal of Marketing, 1991, roč. 55, č. 3, s. 13-23.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.