Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006428 xpca^"
  1. STRELINGER, Ján. Importance of Quality of Translations and Translations Criticism. In Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium L-9 : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií = Non-Conference Reviewed Collection of Papers. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2020. ISBN 978-80-8177-079-1, s. 71-78.
    článok

    článok

  2. ŽÁK, Štefan. Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume. In Management challenges in the 21st century. international research conference. "Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016. ISBN 978-80-89306-32-9, p. 35-50. VEGA 1/0647/15.
    článok

    článok

  3. ŽÁK, Štefan. The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 139-152.
    článok

    článok

  4. SITÁŠOVÁ, Jana. Quantitative and Qualitative Online Data Collection – Its Advantages and Limitations. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 428-437 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. PLÁVKOVÁ, Oľga - KOŠTA, Jozef. Sociologické metódy prieskumu trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 126 s. ISBN 80-225-2075-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. PELLER, František - ŠKROVÁNKOVÁ, Lea. The Applications in Several Aspects of Marketing Research. In Transformation of CEEC Economies to EU Standards. Transformation of CEEC Economies to EU Standards : Conference Proceedings Czech and Slovak Section. - Brno : Brno University of Technology, 2001. ISBN 80-86510-00-X, pp. 51-54 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.