Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006436 xcla^"
  1. KOZÁK, Tamás József - SOÓS, Gabriella - NESZMÉLYI, György Iván. New Trends of Omnichannel Operation in Retail Trade in the Visegrad Countries. In Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2023. ISSN 1339-3367, 2023, vol. 12, no. 1, s. 12-17.
    článok

    článok

  2. MARTINI, Tri et al. Utilization of Plant Varieties for Agribusiness Supporting Tourism and Economy as an Appropriate Technology in Chrysanthemum Production during the COVID-19 Pandemic and Beyond in Indonesia. In Economic annals-XXI : Research Journal. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239, 2022, vol. 196, no. 3-4, pp. 35-42.
    článok

    článok

  3. DANKOVÁ, Lenka. Participácia spotrebiteľov na aktivitách podniku a nové trendy v spotrebiteľskom správaní. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2019. ISSN 1336-7137, 2019, roč. 15, č. 1, s. 31-38 online.
    článok

    článok

  4. SVĚTLÍK, Jaroslav. Co očekávají naši zákazníci od marketingu. Očekávaní vs. realita. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 2, s. 24-25.
    článok

    článok

  5. Rozdať milión kartičiek nestačí : ľudia ich musia využívať. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2018. ISSN 1339-2433, 2018, roč. 10, č. 4, s. 21-22.
    článok

    článok

  6. TOMČÍK, Michal. Čo na bločkoch nenájdete. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2017. ISSN 1335-2008, 2017, roč. 22, č. 3, s. 28-30.
    článok

    článok

  7. RAŠEVOVÁ, Kristína. Vývoj smeruje k výrazne ľahšej obsluhe. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2017. ISSN 1805-0549, 7-8/2017, č. 36, s. 46-47.
    článok

    článok

  8. GASPARĖNIENĖ, Ligita et al. The Methodology of Digital Shadow Economy Estimation. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 4, pp. 20-33.
    článok

    článok

  9. TOMČÍK, Michal. Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 5, s. 12-13.
    článok

    článok

  10. Hodnota zákazníka sa zmení, vďaka technológiám. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 5, s. 10.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.