Výsledky vyhľadávania
- BADURA, Peter - KALUSOVÁ, Lenka. Transakcie na blockchainových sieťach za rok 2022. In Podnikové financie vo vede a praxi 2022 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5019-2, s. 6-14. VEGA 1/0375/20.
- BEDNÁROVÁ, Michaela. Digital Disruption and Corporate Digital Responsibility. Reviewers: Enrique Bonsón, Zuzana Kubaščíková. 1st Edition. Berlin : Logos Verlag Berlin, 2022. 109 s. [4,75 AH]. ISBN 978-3-8325-1600-0.
- KUCHTA, Martin - STANKOVÁ, Monika. Perception of Digital Marketing: Art or Science? In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X, 2020, roč. 49, č. 2, s. 162-175 online. KEGA 016EU-4/2019.
- KUBRANOVÁ, Magdaléna. Finančné technológie a regulácia bezpečnosti platobných transakcií. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4536-5, s. 615-622 online. VEGA 1/0066/17.
- DZUROVÁ, Mária. Resumé Slovak Retail Summit 2017. In Marketingové noviny. - Praha, 2017. ISSN 1213-9211, 23.6.2017, s. 1-8 online.
- HUDEC, Martin. The ravishing essence of the 21st century marketing. In Karviná Ph.D. conference on business and economics. International scientific conference. Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017. ISBN 978-80-7510-265-2, pp. 63-73. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
- KUCHTA, Martin - KOLLÁR, Patrícia. Analýza vybraného dodávateľa programatického nákupu. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 125-134. 1-17-106-00.
- STANKOVÁ, Monika. Narastajúci význam shopper marketingu. In MERKÚR 2017. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2017 : the Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : Virt, November 29 - December 1, 2017. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4463-4, s. 181-188 CD-ROM.
- JURKOVIČOVÁ, Lujza. Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníkov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 36, s. 408-419. VEGA 1/0282/15 "Nástroje marketingovej politiky v nových obchodných modeloch orientovaných na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja".
- RICHNÁK, Patrik. Use Modern Technology in Management of Stocks. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 717-734 CD-ROM.