Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 152  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006561 xcla^"
  1. POCHMAN, Jan. Vydavatelé překonali pandemickou krizi i bez adresné pomoci. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 16-17.
    článok

    článok

  2. CHOVANCOVÁ, Katarína. Age-Based Marginalization in Political Discourse about Crisis. In Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. - Banská Bystrica ; Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2021. ISSN 1335-2741, 2021, roč. 24, č. 2, s. 147-173.
    článok

    článok

  3. KALINOVÁ, Eva - HORÁK, Jakub - PEŠKOVÁ, Eliška. Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers. In Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 25-46 online.
    článok

    článok

  4. YAMANI, Ahmed Kadiri Hassani. Gender Representations in Moroccan Print Advertising. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. Special Edition, pp. 33-46.
    článok

    článok

  5. ŘEPKA, Vladimír. Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622, 2019, roč. 29, č. 1, s. 14-15.
    článok

    článok

  6. DYKSTRA, Alan. Critical Reading of Online News Commentary Headlines: Stylistic and Pragmatic Aspects. In Topics in linguistics. - Nitra : Katedra anglistiky a amerikanistiky FF UKF v Nitre, 2019. ISSN 2199-6504, 2019, vol. 20, issue 2, pp. 90-105.
    článok

    článok

  7. SCHLOSSEROVÁ, Zuzana. Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 52-59.
    článok

    článok

  8. NOVA, Eszter. Censorship Is the Least of The Problems: The Political and Economic Threats to Freedom of the Press in Hungary. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 34-53.
    článok

    článok

  9. FRENKEL, Marcin. Freedom of the Press Under Attack in Poland: Self-Censorship, Legal and Political Restrictions. In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2017. ISSN 2391-7083, 2018, no. 8, pp. 20-33.
    článok

    článok

  10. ADAMEC, Pavol. Osem technológií pre digitálnu firmu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 25. mája 2017, roč. 27, č. 21.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.