Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 21  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006578 xcla^"
  1. TODRI, Ardita - PAPAJORGJI, Petraq. Discovering the Mindsets of the Luxury Recycling Phenomenon. In E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609, 2023, roč. 26, č. 3, s. 176–187.
    článok

    článok

  2. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Sviatky prajú pripraveným. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 9-10, č. 73, (2023.
    článok

    článok

  3. JAKOB, Christopher B. The Self-Concept in Consumer Behaviour Based on the Example of Luxury Brands. In Business & IT : Scientific Reviewed Journal: vědecký recenzovaný časopis. - Praha : Vysoká škola manažerské informatiky, ekonomiky a práva, 2020. ISSN 2570-7434, 2020, vol. 10, no. 2, pp. 57-70.
    článok

    článok

  4. PETRÁŠOVÁ, Michaela. Na Vianoce si siahnuť nedáme. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2020. ISSN 1335-2008, 2020, roč. 25, č. 6, s. 24-27.
    článok

    článok

  5. Dávid proti Goliášovi. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2016. ISSN 1338-2527, 2016, roč. 6, č. Apríl, s. 28-30.
    článok

    článok

  6. BRNOVÁ, Miroslava. Zdanenie luxusu. In Verejná správa : školy, úrady, obce, kultúra, zdravotníctvo, rozpočtové, príspevkové, neziskové organizácie. - Žilina : Poradca, 2015. ISSN 1337-0448, 2015, roč. 9, č. 9-10, s. 24-26.
    článok

    článok

  7. Zmysel pre krásu. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2015. ISSN 1338-2527, 2015, roč. 5, č. September, s. 122-128.
    článok

    článok

  8. ROD, Aleš - RAIS, Jonáš - SCHWARZ, Jiří. Economics of luxury - who buys luxury goods? In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISSN 0013-3035, 2015, roč. 63, č. 5, s. 451-464.
    článok

    článok

  9. PLAŻYK, Klaudia. The Post-communist consumer of luxury goods - the main features and shopping habits. In MEKON 2015. International scientific conference. MEKON 2015 : the CD of participants’ reviewed papers from 17th international conference : february 4-5, 2015, Ostrava, [Czech Republic]. - Ostrava : Faculty of Economics VŠB - Technical university of Ostrava, 2015. ISBN 978-80-248-3684-3, s. 378-389 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. ŽUFFA, Radovan. Luxus vzniká v prachu. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2014. ISSN 1335-4620, 9. júla 2014, roč. 22, č. 14-15, s. 22-25.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.