Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 110  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006614 xpca^"
  1. KUNYCHKA, Mykhaylo. Medzinárodné ekonomické vzťahy : vybrané teórie medzinárodného obchodu. Recenzenti: Elena Kašťáková, Tomáš Dudáš. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 157 s. [10,79 AH]. ISBN 978-80-225-5135-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  2. KHÚLOVÁ, Lucia. Manažment obchodných operácií v doprave, zasielateľstve a logistike : (prípadové štúdie). Recenzenti Denisa Jánošová, Lenka Šprochová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 75 s. [5,19 AH]. VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-5066-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  3. KRAJČÍK, Daniel. The Born Global Phenomenon - Case Study from Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 55-66 online. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  4. Brand Management. Edited by: František Pollák, Peter Markovič. 1st Edition. London : IntechOpen, 2022. 89 s. [5,6 AH]. ISBN 978-1-80356-000-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. BARLAŠOVÁ, Terézia - VAJDOVÁ, Jana. Foreign Direct Investment as a Form of International Business. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). - Košice : KKM PHF, 2021. ISBN 978-80-225-4805-2, pp. 115-120 online.
    článok

    článok

  6. ČVIRIK, Marián. Strategický marketing v podmienkach medzinárodných trhov. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988, 2021, roč. 13, č. 2, s. 6-16 online.
    článok

    článok

  7. WEISS, Roland - ZUZIK, Jozef. Vybrané state z finančného manažmentu a marketingu. Recenzenti: Adriana Csikósová, Michal Tkáč ml. 1. vydanie. Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2021. 185 s. [9,6 AH]. ISBN 978-80-553-3821-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. KUFELOVÁ, Iveta. Cenotvorba a cenové praktiky na zahraničných trhoch. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4749-9, s. 348-355 online. VEGA 1/0368/18.
    článok

    článok

  9. KOVÁČ, Stanislav. Theoretical Fundament of a Spatial Factor in Modelling of International Stock Market Linkages. In Mladá veda AIESA 2019. participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti. Mladá veda AIESA 2019 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach. - Bratislava : Letra Edu, 2019. ISBN 978-80-89962-40-2, s. 46-55 online. VEGA 1/0248/17, I-19-103-00.
    článok

    článok

  10. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Slovak Startups in the International Markets. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 445-454 online. VEGA 1/0631/19.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.