Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006632 xpca^"
  1. LÁBAJ, Martin et al. Market structure and competition in transition: results from a spatial analysis. 1st ed. Wien : WU Vienna University of Economics and Business, 2016. online [40 s., 43 NS]. Department of Economics Working Paper, No. 218.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. ŠTENSOVÁ, Antónia. Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov. In Marketing inspirations. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta manažmentu, 2006. ISSN 1336-796X, 2006, roč. 1, č. 3, s. 13-16. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok

  3. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Spolupráce družstev - Kovodružstvo, v. d. Bratislava. In Kooperace II : forma rozvoje regionálního trhu. - Praha : Profess Consulting, 2006. ISBN 978-80-7259-054-4, s. 51-54.
    článok

    článok

  4. POLÁK, Matej. Regionálne výrobky pri presadzovaní sa na európskych trhoch. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 611-614.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.