Výsledky vyhľadávania
- LÁBAJ, Martin et al. Market structure and competition in transition: results from a spatial analysis. 1st ed. Wien : WU Vienna University of Economics and Business, 2016. online [40 s., 43 NS]. Department of Economics Working Paper, No. 218.
- ŠTENSOVÁ, Antónia. Kooperácia ako marketingový nástroj podpory regionálnych trhov. In Marketing inspirations. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, Fakulta manažmentu, 2006. ISSN 1336-796X, 2006, roč. 1, č. 3, s. 13-16. VEGA č. 1/2639/05.
- ŠÚBERTOVÁ, Elena. Spolupráce družstev - Kovodružstvo, v. d. Bratislava. In Kooperace II : forma rozvoje regionálního trhu. - Praha : Profess Consulting, 2006. ISBN 978-80-7259-054-4, s. 51-54.
- POLÁK, Matej. Regionálne výrobky pri presadzovaní sa na európskych trhoch. In Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-1904-9, s. 611-614.