Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 110  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006633 xpca^"
  1. NOVÁK, Marcel. Banking Union. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 1805-0638, 2018, roč. 7, č. 1, s. 70-74 online. VEGA 1/0975/15.
    článok

    článok

  2. TKÁČ, Michal, ml. - DELINA, Radoslav. Digital Single Market Innovation. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy. Interdisciplinary information management talks. IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017. ISBN 978-3-99062-119-6, pp. 235-244 online. VEGA 1/0807/16.
    článok

    článok

  3. KLÉZL, Vojtěch - PAWLASOVÁ, Pavlína - DELINOVÁ, Alena. Procuring Commodities through E-auctions: Results and Specifics. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy. Interdisciplinary information management talks. IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017. ISBN 978-3-99062-119-6, pp. 245-252 online. VEGA 1/0807/16.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÁ, Viera. Dynamický rozvoj súčasných európskych maloobchodných trhov. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 4, s. 369-384. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Factors and determinants of the European marketing. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 7-11 CD ROM.
    článok

    článok

  6. KAHANEC, Martin - ZIMMERMANN, Klaus F. EU Post-enlargement Migration and the Great Recession: Lessons and Policy Implications. In Labor migration, EU enlargement, and the great recession. - Berlin : Springer, 2016. ISBN 978-3-662-45319-3, pp. 419-445 [2 AH].
    článok

    článok

  7. BITTMANNOVÁ, Bianka. Trade Creation and Trade Diversion in the European Union after Creation of Single Market. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Applied Economic Sciences. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162, 2016, vol. 11, no. 6, pp. 1176-1184 online.
    článok

    článok

  8. HRUŠOVSKÁ, Dana - MATUŠOVIČ, Martin. Podnikanie v rámci jednotného európskeho trhu. In Ekonomika, financie a manažment podniku X. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4279-1, s. 215-221 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  9. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Vznik a charakteristika spoločnej poľnohospodárskej politiky. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : spoločenská poľnohospodárska politika EÚ. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 7-12 [7,79 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok

  10. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Správanie sa spotrebiteľov na európskom trhu potravín. In Stav a perspektívy rozvoja trhu potravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku : spoločenská poľnohospodárska politika EÚ. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016, s. 24-26 [4,20 NS] online. VEGA 1/0635/14. 1/0635/14, VEGA, Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.