Výsledky vyhľadávania
- MAŤO, Vladimír. Optimalizovať pomáha krátenie trás aj digitalizácia. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1214-4827, Január-Marec 2024, roč. 20, č. 98, s. 24-25.
- KOPČANOVÁ, Anna. Mobilné aplikácie reťazcov prinášajú lacnotu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 5, s. 32-34.
- KAPITÁN, Peter. Klasika je nadovšetko. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549, 5-6, č. 71, (2023.
- Akceptácia digitálnych platieb zvyšuje obchodníkom tržby. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2022. ISSN 1336-2348, 2022, roč. 20, č. 8, s. 28-29.
- Pandémia (po)zmenila zákaznícke správanie. In Instore : [Slovakia]. - Bratislava : Events & Publishing, 2022. ISSN 1336-2348, 2022, roč. 20, č. 3, s. 44-45.
- BORÁKOVÁ, Marta. Používanie e-kasy v roku 2022. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2022. ISSN 1337-060X, 2022, roč. 17, č. 3, s. 56-58.
- DURČÁK, Jan. 7+7 tipov a trikov pre úspech. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. leto, s. 32-34.
- KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Privátne značky sa v kríze hlásia o slovo. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 58, (2021.
- SKÁLA, Zdeněk. Obchody v čase krízy: čo sa mení a čo zostalo v roku 2020. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2021. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 57, (2021.
- BERKOVÁ, Andrea. Zákon o používaní elektronickej registračnej pokladnice s komentárom. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 3, s. 10-162.