Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 112  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006724 xpca^"
  1. BACULÁKOVÁ, Kristína. Medzinárodný obchod s hudbou : hudobný priemysel v 21. storočí. Recenzenti: Vladimír Bolek, Viera Kubičková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 117 s. [7,4 AH]. ISBN 978-80-225-5047-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  2. TARIŠKOVÁ, Natália. Rast, inovácie, trvalá udržateľnosť. In Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave. Vedecko-výskumný seminár. Projektové myslenie na Katedre manažmentu FPM EU v Bratislave : zborník abstraktov z vedecko-výskumného seminára. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5115-1, s. 34. VEGA 1/0006/22 (50%), VEGA 1/0836/21 (50%).
    článok

    článok

  3. KMETY BARTEKOVÁ, Mária - REMEŇOVÁ, Katarína. Development of Human Capital and Its Impact on Creative Industries in Slovakia. In European Forum of Entrepreneurship 2023. International Scientific Conference. European Forum of Entrepreneurship 2023 : "Business Environment in a Whirlwind of Turbulent Changes“. - Praha : NEWTON College, 2023. ISBN 978-80-87325-68-1, pp. 82-86. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  4. SPIRIDON, Vasile. Praguri existențiale. In Ateneu : Revistă de cultură. - Bacãu : Consiliului Judetean Bacãu. ISSN 1221-5813, 2023, vol. 60, no. 647-648, p. 14.
    článok

    článok

  5. SÁNCHEZ VIZCAÍNO, María Carmen. Mujer y música comercial : el caso de los videoclips de flamengo fusión. In La Imagen de la mujer en el flamenco. - Huelva : Universidad de Huelva, 2022. ISBN 978-84-18984-69-3, s. 163-194 online [1,55 AH].
    článok

    článok

  6. RAKOVÁ, Monika. The Impact of Covid 19 on the Performing Arts Industry. In KNOWCON 2022: Knowledge on Economics and Management : Conference Proceedings. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2022. ISBN 978-80-244-6232-5, pp. 142-147. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  7. REMEŇOVÁ, Katarína - MAJDÚCHOVÁ, Helena - KINTLER, Jakub. Význam ľudského kapitálu v podnikoch kreatívneho a kultúrneho priemyslu v Európe. In Medzisektorové dimenzie podnikania subjektov kultúrneho a kreatívneho priemyslu I. : zborník vedeckých prác. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2022. ISBN 978-80-7556-127-5, s. 65-75. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  8. ČVIRIK, Marián - ÖLVECZKÁ, Diana. Marketing bojových športov a bojových umení. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2020. ISSN 2453-9988, 2020, roč. 12, č. 2, s. 15-25 online.
    článok

    článok

  9. TÓTH, Miroslav - TÓTHOVÁ, Alena. Basic Economic Indicators of Book Publishing. In Current Problems of the Corporate Sector 2020. International Scientific Conference. Current Problems of the Corporate Sector 2020 : 17th International Scientific Conference. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2020. ISSN 2261-2424, pp. 1-7 online. VEGA 1/0340/19 (50%), VEGA 1/0240/20 (50%).
    článok

    článok

  10. TAJTÁKOVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan - FILO, Peter. The Lipstick effect and Outdoor Cultural Consumption in Slovakia. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2019. ISSN 0013-3035, 2019, roč. 67, č. 6, s. 607-628. VEGA 1/0562/18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.