Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006821 xkni^"
  1. DINKA, Pavol. Mediálne pasce verzus mozog v nádrži : eseje. Bratislava : Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov, 2013. 180 s. ISBN 978-80-8061-694-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SANDEL, Michael J. What money can't buy : the moral limits of markets. London : Penguin Books, 2013. 244 s. ISBN 978-0-241-95448-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. KURAS, Benjamin. Jak zabít civilizaci. Praha : Nakladatelství Baronet, 2011. 191 s. ISBN 978-80-7384-387-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. BECK, Ulrich. Riziková společnost : na cestě k jiné moderně. Přeložil: Otakar Vochoč. 2. vyd. Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2011. 431 s. ISBN 978-80-7419-047-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. IMRE, Anikó. Identity games : globalization and the transformation of media cultures in the new Europe. Cambridge : The MIT Press, 2009. 257 s. ISBN 978-0-262-09045-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. AVRAHAM, Eli - KETTER, Eran. Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries and tourist destinations. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008. 218 s. Marketing. ISBN 978-0-7506-8452-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. FUKUYAMA, Francis. Veľký rozvrat : ľudská prirodzenosť a opätovné nastolenie spoločenského poriadku. Bratislava : AGORA, 2005. 344 s. Spoločnosť nášho času. ISBN 80-969394-1-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.