Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 277  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0006934 xkni^"
  1. KOTLER, Philip et al. Entrepreneurial Marketing : Beyond Professionalism to Creativity, Leadership, and Sustainability. 1st Edition. Hoboken : Wiley, 2023. 266 s. ISBN 978-1-119-83520-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. JÍLEK, Dušan. Manažer jako druhé řemeslo : manuál pro vedoucí oddělení, týmů, směn, team leadery a mistry. Část 1 "V první linii". 1. vydání. Praha : powerprint, 2023. 83 s. ISBN 978-80-7568-617-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. PARSONS, Shane. Quality Management for Organizational Excellence. New York : Clanrye International, 2022. 193 s. ISBN 978-1-64726-089-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. LABÁTH, Vladimír. Cvičenia, hry, simulácie pre skupinovú prácu. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. 254 s. ISBN 978-80-571-0370-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  5. CIMA Managing Performance (Subject E2) : Study Text. Wokingham : Kaplan Publishing, 2019. 426 s. ISBN 978-1-78740-194-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. Supporting Entrepreneurship and Innovation in Higher Education in Austria. Paris : OECD/European Union, 2019. 138 s. OECD Skills Studies. Dostupné na : <https://www.oecd-ilibrary.org/industry-and-services/supporting-entrepreneurship-and-innovation-in-higher-education-in-austria_1c45127b-en> ISBN 978-92-64-35373-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. WURSTEN, Huib. The 7 Mental Images of National Culture : Leading and Managing in a Globalized World. 1st Edition, 1st Impression. [Helsinki] : Hofstede Insights, 2019. 199 s. ISBN 9781687633347. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. GALOVSKÁ, Marcela. Zmeny v manažérskych funkciách v dôsledku globálnej hospodárskej krízy : dizertačná práca. Školiteľ: Nadežda Jankelová. Bratislava, 2018. 118 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  9. DERESKY, Helen. International Management : Managing Across Borders and Cultures: Text and Cases. 9th Edition. Harlow : PEARSON, 2017. 500 s. ISBN 978-1-292-15353-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. ALVESSON, Mats - SPICER, André. The stupidity paradox : the power and pitfalls of functional stupidity at work. London : Profile Books, 2016. 276 s. ISBN 978-1-78125-541-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.