Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 45  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007025 xcla^"
  1. POCHMAN, Jan. Vydavatelé překonali pandemickou krizi i bez adresné pomoci. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2022. ISSN 1211-5622, 2022, roč. 32, č. 1, s. 16-17.
    článok

    článok

  2. BILOVESKÝ, Vladimír - KOVÁČOVÁ, Marta. Recepcia ruskej sovietskej literatúry na Slovensku po roku 1989. In Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. - Bratislava : EKONÓM, 2021. ISSN 1338-6743, 2021, roč. 10, č. 2, s. 9-17.
    článok

    článok

  3. KALINOVÁ, Eva - HORÁK, Jakub - PEŠKOVÁ, Eliška. Analysis of Prices of Print Advertising and the Effectiveness of Print Advertising on Readers. In Acta oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2021. ISSN 1338-6581, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 25-46 online.
    článok

    článok

  4. GARAJ, Patrik. Ako urobiť ústave reklamu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 7. septembra 2017, roč. 27, č. 36, s. 24-27.
    článok

    článok

  5. COLE, David - SPIŠIAKOVÁ, Mária. Writing to be Read. In Universitas Comeniana Philologica LXXVI : lingua academica 5. - Bratislava : Vydavateľstvo Univerzity Komenského, 2017. ISBN 978-80-223-4362-6, s. 43-52.
    článok

    článok

  6. KAČALKA, Ľuboslav. Najštedrejší mecenáš kultúry? Zadlžený štát. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2013. ISSN 1335-0684, 3. október 2013, roč. 23, č. 39, s. 22-25.
    článok

    článok

  7. KAPUTA, Vladislav - PALUŠ, Hubert. Tlač verzus digitáL. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 264-272.
    článok

    článok

  8. Ako zachrániť knihy v ére tabletov. In Forbes. - Nitra : Barecz & Conrad Media, 2012. ISSN 1338-2527, 2012, č. marec, s. 26-33.
    článok

    článok

  9. MAČINGA, Pavol. Nová média, nové příležitosti, nové otázky a problémy. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594, Duben 2011, roč. 7, č. 4, s. 14-16.
    článok

    článok

  10. KLÍMA, Michal. Jediná jistota tiskového světa: obsah rozhoduje. In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594, Listopad 2010, roč. 6, č. 11.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.