Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007066 xpca^"
  1. MATKOVČÍKOVÁ, Natália. Výchova a vzdelávanie v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. In Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467, 2014, roč. 2, č. 3, s. 144-153 online. VEGA 1/0053/12. 1/0053/12, VEGA, Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien.
    článok

    článok

  2. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Centrá voľného času zavádzajú verejnosť. In Škola efektívne- úspešné riadenie Vašej školy. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1339-3146, 17.4.2013, [s. 1], [1, 126 NS] online. Dostupné na : <http://www.skolaefektivne.sk/33/centra-volneho-casu-zavadzaju-verejnost-uniqueiduchxzASYZNbZPksWr5xNIIoNSkSUNKlxAg_rzFJ8D5c/?query=centr%E1+vo%B5n%E9ho+%E8asu+zav%E1dzaj%FA+verejnos%BB&serp=1>
    článok

    článok

  3. NEUPAUEROVÁ, Zuzana. Financovanie záujmových aktivít detí v roku 2013. In Škola efektívne - úspešné riadenie Vašej školy. - Bratislava : Verlag Dashöfer. ISSN 1339-3146, 22.2.2013, [s. 1], [1,811 NS] online. Dostupné na : <http://www.skolaefektivne.sk/33/financovanie-zaujmovych-aktivit-deti-v-roku-2013-uniqueiduchxzASYZNbZPksWr5xNIPay_QAAChJvDDulZX7UDBY/?query=financovanie+z%E1ujmov%FDch+aktiv%EDt+det%ED+v+roku&serp=1>
    článok

    článok

  4. DUDOVÁ, Iveta - POLONYOVÁ, Simona. Ekonómia vzdelávania : semináre a cvičenia. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 197 s. [9,598 AH]. ISBN 978-80-225-3375-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  5. LATTOVÁ, Barbora. Vývoj spotrebiteľskej výchovy a jej súčasný stav vo svete a na Slovensku. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 199-205. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.