Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 371  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007080 xpca^"
  1. KOVÁCS, Jozef. Inovácie, ako determinant pre udržateľnosť rastu malých a stredných na podnikov v teoretickej rovine za roky 2018-2023. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVII.. Medzinárodná konferencia. Ekonomika, financie a manažment podniku XVII. : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5125-0, s. 77-82.
    článok

    článok

  2. HALENÁROVÁ, Mária. Konkurenčná výhoda vo vybraných kúpeľných podnikoch na Slovensku. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 15-24. I-23-109-00.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián. Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov. In Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISBN 978-80-223-5678-7, s. 7-16. VEGA 1/0012/22.
    článok

    článok

  4. HORSKÝ, Jerguš. Aplikácia stratégie „Blue Ocean Strategy“ pre získanie konkurenčnej výhody v cestovnom ruchu. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 121-130.
    článok

    článok

  5. ZORKÓCIOVÁ, Otília. CSR Analysis of Chosen Bank as Part of its Corporate Identity in the International Environment. In Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2023. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2023 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2023. ISBN 978-80-87952-39-9, s. 166-173. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  6. ORESKÝ, Milan. Artificial Intelligence and Marketing. What Are the Results of This Addition? In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2, pp. 63-82. VEGA 1/0354/22.
    článok

    článok

  7. ČERŇANOVÁ, Lucia. Digitalizácia podnikateľského prostredia na Slovensku. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 74-85.
    článok

    článok

  8. MARHEFKOVÁ, Anna. Ekoinovácie ako determinanty udržateľného rastu. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 191-198. VEGA 1/0708/20.
    článok

    článok

  9. ZAHRADNÍK, Peter. Implementácia informačných systémov v podnikoch. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 304-310. I-22-111-00.
    článok

    článok

  10. ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Využitie dizajnu v produktových inováciách ako zdroj konkurenčnej výhody. In Engineering Sciences and Production Management. Workshop. Engineering Science and Production Management 2022 : Workshop Proceedings. - Košice : Pro Enviro, 2022. ISBN 978-80-89295-96-8, pp. 123-127.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.