Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 44  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007172 xkni^"
  1. KIM, W. Chan - MAUBORGNE, Renée. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Praha : MANAGEMENT PRESS, 2005, dotlač 2012. 236 s. Knihovna světového managementu, Sv. 15. ISBN 80-7261-128-3. [Počet ex. : 9, z toho voľných 2, prezenčne 6]
  2. RUTKOWSKI, Ireneusz. Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiebiorstwach przemyslowych. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2006. 354 s. Prace habilitacyjne, 22. ISBN 83-7417-134-0. ISSN 1642-3119. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    kniha

    kniha

  3. Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2003. 125 s. Zeszyty naukowe, 31. ISBN 83-89224-49-6. ISSN 1643-2168. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. Podnikateľské prostredie v Slovenskej republike - súčasný stav a perspektívy II : zborník z vedeckej konferencie. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000. 179 s. ISBN 80-225-1323-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. STRHAN, Rastislav - LACKOVÁ, Alica - KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Výrobkové stratégie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 135 s. ISBN 80-225-1095-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  7. KASSAY, Štefan. Marketingová stratégia firmy holdingového typu : manažment strategického marketingu. 3. časť. Nové Zámky : STRATEG, 1999. 310 s. ISBN 80-88988-00-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  8. VYAKARNAM, Shailendra - LEPPARD, John W. Plánování podnikatelských strategií. [preložil Jiří Rezek]. Praha : Grada Publishing, 1998. 202 s. ISBN 80-7169-533-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  9. KOTLER, Philip. Marketing management : analýza, plánování, využití, kontrola. [z angl. prel. Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5. [Počet ex. : 8, z toho voľných 8, prezenčne 0]
  10. PITRA, Zbyněk. Inovační strategie. Praha : Grada Publishing, 1997. 177 s. ISBN 80-7169-461-4. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.