Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007182 xkni^"
  1. Nation branding : concepts, issues, practice. Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008, reprinted 2009. xxiv, 264 s. Marketing. ISBN 978-0-7506-8349-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  2. Unilever : Unilever annual review 2002 : and summary financial statement. Port Sunlight : Unilever PLC, 2002. 29 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. PŘIBOVÁ, Marie. Strategické řízení značky : brand management. Praha : EKOPRESS, 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. LIPINSKI, Bob - LIPINSKI, Kathie. Professional beverage management. New York : John Wiley & Sons, Inc., 1996. 482 s. ISBN 0-471-28737-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  5. HALL, John A. Bringing New Products to Market : The Art and Science of Creating Winners. 1. ed. New York : AMACOM, 1991. 248 s. ISBN 0-8144-5017-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.