Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 25  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007193 xkni^"
  1. GHAURI, Pervez N. - GRØNHAUG, Kjell - STRANGE, Roger. Research Methods in Business Studies. 5th Edition. Cambridge : Cambridge University Press, 2020. 327 s. ISBN 978-1-108-70824-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. SAUNDERS, Mark - LEWIS, Philip - THORNHILL, Adrian. Research Methods for Business Students. 8th Edition. Harlow : Pearson, 2019. xxxiii, 833 s. ISBN 978-1-292-20878-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. QUINLAN, Christina et al. Business Research Methods. 2nd Edition. Hampshire : Cengage Learning EMEA, 2019. 418 s. ISBN 978-1-4737-6035-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. EASTERBY-SMITH, Mark et al. Management & Business Research. 6th Edition. London : SAGE, 2018. 440 s. ISBN 978-1-5264-2479-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. RADJOU, Navi - PRABHU, Jaideep. Frugal Innovation : How to Do Better with Less. London : The Economist : Profile Books, 2015. e-book [280 s.]. Dostupné na : <https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=nlebk&AN=1369254&lang=sk&site=ehost-live> ISBN 9781782831204.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. SAUNDERS, Mark - LEWIS, Philip - THORNHILL, Adrian. Research methods for business students. 6th ed. Harlow : Pearson, 2012. xxxi, 696 s. Always learning. ISBN 978-0-273-75075-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. QUINLAN, Christina. Business research methods. Hampshire : South-Western Cengage Learning, 2011. xxvii, 489 s. ISBN 978-1-4080-0779-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. COOPER, Donald R. - SCHINDLER, Pamela S. Business research methods. 10th ed. New York : McGraw-Hill/Irwin, 2008. 746 s. The McGraw-Hill/Irwin series in Operations and decision sciences. ISBN 978-007-126333-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. COOPER, Donald R. - SCHINDLER, Pamela S. Business research methods. 9. ed. New York : McGraw-Hill/Irvin, 2006. 744 s. The McGraw-Hill/Irwin series in Operations and decision sciences. ISBN 007-124430-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Kapitoly z marketingového výskumu. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 242 s. ISBN 80-225-1312-1. [Počet ex. : 27, z toho voľných 26, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.