Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007216 xkni^"
  1. SCHULZE, Susanne. Standortmarketing – die Wirkung von Bildungsmessen auf den Veranstaltungsort : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Markovič. Bratislava, 2021. 128 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2021. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2020. 63 s. ISBN 978-80-89105-80-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  3. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2020. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2019. 63 s. ISBN 978-80-89105-77-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  4. KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. 2. aktual. a dopl. vyd. Praha : Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2017. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2016. [61 s.]. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  6. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2016. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2015. 69 s. ISBN 978-80-89105-62-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  7. MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2015. 194 s. Expert. ISBN 978-80-247-5366-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  8. Katalóg veľtrhov a výstav v Slovenskej republike 2015. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 2014. 66 s. ISBN 978-80-89105-59-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  9. VOLGNANDT, Gabriele - VOLGNANDT, Dieter. Exportwege neu - Kursbuch 2 : Wirtschaftsdeutsch : Sprachniveau A2 x BI. 1. Auflage. [Leipzig] : SCHUBERT-Verlag, 2010, dotlač 2013. 254 s. ISBN 978-3-941323-02-5. [Počet ex. : 22, z toho voľných 21, prezenčne 1]
  10. ROZIN, Alexander. Eventy ako súčasť marketingu veľtrhového centra : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2011. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.