Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007267 xkni^"
  1. KUBASÁKOVÁ, Iveta - ŠULGAN, Marián - KUBÁŇOVÁ, Jaroslava. Logistika pre zasielateľstvo a cestnú dopravu. 2. doplnené a prepracované vydanie. Žilina : EDIS-vydavateľské centrum ŽU, 2020. 306 s. ISBN 978-80-554-1700-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. MONTEIL, Thierry - VELLA, Sébastien. Gestion et management des achats. Paris : Vuibert, 2015. 227 s. Just in time. ISBN 978-2-311-62050-4. ISSN 2274-178X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. CHARIŠ, Marek. Analýza finančných aspektov v dodávateľskom reťazci a model finančného riadenia : dizertačná práca. Školiteľ: Anna Polednáková. Bratislava, 2011. 144 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. KUNZ, Grace I. Merchandising : theory, principles, and practice. 3rd ed. New York : Fairchild Books, 2010. xx, 518 s. ISBN 978-1-56367-826-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli : nové perspektivy firemního nakupování. Praha : Management Press, 2006. 323 s. ISBN 80-7261-152-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat. Překlad: Jiří Adamík, Josef Malý. Praha : Grada Publishing, 2005. 139 s. ISBN 80-247-0969-4. [Počet ex. : 9, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  7. LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákup a jeho řízení. Brno : Computer Press, 2004. 170 s. Vysokoškolské učebnice. ISBN 80-251-0174-6. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]
  8. REZEK, Jiří - FILIPOVÁ, Alena. Umění prodávat. Praha : GRADA, 2000. 163 s. Poradce. ISBN 80-7169-905-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  9. CHRISTOPHER, Martin. Logistika v marketingu. Preklad: Rostislav Prokeš. Praha : Management Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7261-007-4. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  10. Incoterms 2000 : pravidlá MOK na výklad obchodných podmienok : ICC official rules for the interpretation of trade terms. Bratislava : Slovenská obchodná a priemyselná komora, 1999. 166 s. ISBN 80-85588-79-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.