Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007276 xpca^"
  1. ORESKÝ, Milan. Biznis marketing. Recenzenti: Anna Vaňová, Pavol Konštiak. 1. vydanie. Bratislava : GRADA, 2023. [267 s., 17,12 AH]. ISBN 978-80-8090-682-5.
  2. DAUTOVIĆ, Ernest - ORSZÁGHOVÁ, Lucia - SCHUDEL, Willem. Converging in Divergent Ways : Explaining Intra-industry Trade between CESEE Countries and the EU-15. - Registrovaný: Scopus. In Economics of transition. - Oxford : John Wiley & Sons Ltd, 2017. ISSN 2577-6975, 2017, vol. 25, no. 4, pp. 625-662.
    článok

    článok

  3. DELINOVÁ, Alena - TILL, Juraj - ŠTOFA, Tomáš. The Significance of Ratings in Business-to-Business Procurement. In Central European Conference in Finance and Economics. International Scientific Conference. Central European Conference in Finance and Economics (CEFE2017) : Proceedings of the 2nd International Scientific Conference : September 20 – 21, 2017, Herľany, Slovak Republic. - Košice : Technical University of Košice, 2017. ISBN 978-80-553-2906-2, pp. 147-153. APVV-15-0511.
    článok

    článok

  4. PAJONK, Peter. Conditionality and Utilization of Inter-organizational Relationships on the Industrial Market of the Slovak Mechanical Engineering. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 2, s. 174-183. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  5. PÁPAIOVÁ, Adriana. Preconditions of Effective Communication at Workplace. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 661-666 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. ČIKEL, Andrej. Vplyv globálnej ekonomickej a finančnej krízy na dodávateľské vzťahy v automobilovom priemysle. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 228-237 [CD-ROM].
    článok

    článok

  7. KITA, Jaroslav et al. Nákup a predaj : praktikum. Recenzentky: Viera Čihovská, Iveta Šimberová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 150 s. [5,387 AH]. VEGA 1/0039/11, KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3506-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  8. PELEGRINOVÁ, Lenka. Uzavretý podnikateľský model: MSP v Košickom a Prešovskom samosprávnom kraji. In PhD. Meetings and Seminars II : recenzovaný zborník z vedeckej konferencie : Košice 26. 3. 2010. - Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3081-1, s. 25-38. Dostupné na : <http://vyskum.euke.sk/pms/2010/pdf/pelegrinova.pdf>
    článok

    článok

  9. FRANCOVÁ, Zuzana - ORESKÝ, Milan. Vzťahový marketing : od teoretických východísk po uplatnenie v praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 313 s. [18,259 AH]. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2952-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
  10. KITA, Jaroslav. Nákup a predaj : základné obchodné funkcie výrobného podniku. Lektorovali: Peter Bielik, Viera Čihovská. Bratislava : Iura Edition, 2010. 208 s. [7,00 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-380-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.