Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007490 xpca^"
  1. KRNÁČOVÁ, Paulína - JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Tovaroznalectvo potravinárskeho tovaru : praktikum. Recenzenti: Alica Lacková, Igor Kačeňák, Vanda Rogovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 183 s. [9,15 AH]. ISBN 978-80-225-4695-9.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. STRIČÍK, Michal - FRANKOVÁ, Dominika. Ťažké kovy - kontaminácia - pôda - pestovatelia - rastliny. In Poznatky, odporúčania, inšpirácie pre malopestovateľov, záhradkárov, správcov verejnej zelene a domácich chovateľov, spotrebiteľov rastlinných i živočíšnych produktov. medzinárodná vedecká konferencia. Poznatky, odporúčania, inšpirácie pre malopestovateľov, záhradkárov, správcov verejnej zelene a domácich chovateľov, spotrebiteľov rastlinných i živočíšnych produktov : zborník vedeckých, odborných a diskusných príspevkov zo 7. ročníka konferencie Tokaj 2017 s medzinárodnou účasťou, 25. augusta 2017, Trebišov. - Trebišov : Regionálna a rozvojová agentúra pre rozvoj Dolného Zemplína, 2017. ISBN 978-80-971784-5-1, s. 46-48 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. BARTOŠ, Adam. Možnosti uplatnenia odbytových družstiev v súčasných trhových podmienkach SR. In Komparácia prístupov k podpore podnikania : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4169-5, s. 91-98. VEGA 1/0709/15.
    článok

    článok

  4. MELNIČÁK, Michal - MANOVÁ, Eva. K vybranej charakteristike a z výrobno-ekonomického prierezu zeleninárskeho pestovateľského prostredia v podmienkach SR. In Z oblasti pôdohospodárstva v spektre súčasnej vedy, výskumu a praxe. medzinárodná vedecká konferencia. Z oblasti pôdohospodárstva v spektre súčasnej vedy, výskumu a praxe : zborník vedeckých, odborných referátov a diskusných príspevkov z 2. ročníka konferencie Tokaj 2014 s medzinárodnou účasťou, 15. júla 2014, Malá Tŕňa. - Trebišov : Regionálna rozvojová agentúra pre rozvoj Dolného Zemplína, 2014. ISBN 978-80-971784-0-6, s. 94-96 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. GAJDOŠ, Jozef. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 73-78 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. RANETA, Leonid - KUNYCHKA, Mykhaylo. Spotreba potravín v SR pred a po vstupe do EÚ. In Desať rokov členstva Slovenskej republiky v Európskej únii : ekonomické, politické a právne aspekty : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3979-1, s. 115-122 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. SUDZINA, Marián - ROVNÁ, Katarína - STRIČÍK, Michal. Kalendárium pre odpady zo záhrad, sadov a vinohradov jún 2014 (23. až 27. týždeň). In Odpady : odborný časopis pre podnikateľov, organizácie, obce, štátnu správu a občanov. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2014. ISSN 1335-7808, 2014, roč. 14, č. 6, s. 40-41.
    článok

    článok

  8. SUDZINA, Marián - ROVNÁ, Katarína - STRIČÍK, Michal. Kalendárium pre odpady zo záhrad, sadov a vinohradov august 2014 (32. až 35. týždeň). In Odpady : odborný časopis pre podnikateľov, organizácie, obce, štátnu správu a občanov. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2014. ISSN 1335-7808, 2014, roč. 14, č. 8, s. 39-40.
    článok

    článok

  9. DRÁBIK, Peter. Logistika rýchloobrátkového tovaru (FMCG). In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 57-67. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  10. FRANCOVÁ, Zuzana. Ekologický marketing ako progresívna forma v poskytovaní hodnoty pre zákazníka. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864, 2007, roč. 5, č. 3-4, s. 32-34. VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.