Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 42  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007506 xkni^"
  1. KLEMENT, Ladislav - KLEMENTOVÁ, Vladimíra. Business Economics 1. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 103 s. ISBN 978-80-557-1788-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. ŠEBOVÁ, Ľubica. Kontroling podnikov cestovného ruchu : praktikum. 1. vyd. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. CD-ROM. ISBN 978-80-557-1356-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. PAPULA, Jozef et al. Podnikanie a podnikateľské myslenie II. : ako smerovať a viesť podnik k udržateľnému úspechu. 1. vydanie. Praha : Wolters Kluwer, 2016. 234 s. ISBN 978-80-7478-994-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
  4. RAMANUJAM, Madhavan - TACKE, Georg. Monetizing innovation : how smart companies design the product around the price. Hoboken : Wiley, 2016. 241 s. ISBN 978-1-119-24086-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. VAUSE, Bob. Guide to Analysing Companies. 6th Edition. New York : PublicAffairs, 2015. 358 s. The Economist. ISBN 978-1-61039-478-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 5, prezenčne 1]
  6. AFUAH, Allan. Business model innovation : concepts, analysis, and cases. New York : Routledge, 2014. 358 s. ISBN 978-0-415-81740-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. HILL, Peter. Pricing for profit : how to develop a powerful pricing strategy for your business. London : Kogan Page, 2013. 261 s. ISBN 978-0-7494-6767-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. Process management : a guide for the design of business processes. 2nd ed. Heidelberg : Springer, 2011. 596 s. ISBN 978-3-642-42317-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. TULEJA, Pavel - NEZVAL, Pavel - MAJEROVÁ, Ingrid. Základy mikroekonomie. 2. aktual. vyd. Brno : Computer Press, 2011. 261 s. Vysokoškolské učebnice. ISBN 978-80-251-3577-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. Board practices : incentives and governing risks. Paris : OECD, 2011. 140 s. Corporate governance. ISBN 978-92-64-11351-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.